Reklamáció kezelés

A Pannoncolor Kft. igyekszünk folyamatosan javítani a szolgáltatásaink minőségét aminek a része a reklamációk és kifogások kezelése. Ennek jegyében szeretnénk bátorítani partnereinket, hogy észreveteleiket jelezzék vevőszolgálatunkon vagy a Pannoncolor bármelyik munkatársánál. A reklamációk gyors és megnyugató rendezéséhez szeretnénk segítséget nyújtani az alábbi file-val, amelynek kitöltésével és az [email protected] email címre való eljuttatásával elindul a reklamációs ügyintézés. A legtöbb észrevételre azonnal reagálunk, de egyes problémák kivizsgálása és rendezése pár napig is eltarthat. Minden esetben küldünk visszajelzést kivizsgálás várható határidejéről és az esetleges hiba várható kijavításának idejéről. 

Bármilyen kérdésben örömmel állunk rendelkezésére. 

Letölthető dokumentum